Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2014 23:39 - т..я
Автор: atinonino Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1400 Коментари: 0 Гласове:
1



Сила и слабост

Умна,мила,красива и добра,

но това е само част  от твоята добра душа.

Очите ти дълбоки втренчени в мен

 ме карат да се чувствам,

сякаш в теб оглеждам се.

Ти си тази ,с която пътя си аз виждам

ала ти отиде си и диря не остави,

а споменът за пътя избледнява,

както спомена за теб.

Остана ми следа една,

която рана незарастваща е тя.

Тръгна  ти тогава и остави ме в забрава

но ще дойде пак деня, в който

силно аз ще те притисна.

Пак в обятията ми ще дойдеш

и тогава незбравата една

ще се превърне във наслада.

В която ти и аз ще се вкупим в захлас

И тогаз ще си спомниш кой съм аз.

Пътя ни не  е предначертан ,нито пък определен

Но той е път , който ниe с теб ще предпочетем

Да ни споходи и да му се радваме

Защтото надявам  се ,че ти  както и  аз

Предпочиташ  истинска любов

пред измамната такава.

Ала пътя между нас голям е

Но само тялом не и духом

Защото колкото и да си далеч

Аз винаги ще помня устните едни

С които ти ме дари

и погледа ,с който ме удостои

дълбок и нежен като твоята душа

със сила и слабост като любовта една...




Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: atinonino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70889
Постинги: 25
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930