Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2011 10:38 - Някой и друг виц за изневярата :)
Автор: atinonino Категория: Забавление   
Прочетен: 2718 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мъж усетил ,че жена му кръшка и решил да изценира командировка.След два часа се връща,гледа в коридора някакви маратонки 50-ти номер,отваря леко вратата и вижда ,че жена му започнала овертюрата с едно борче,а от стаята се чува...
жена му: "Скъпи какво ще направиш ако мъжът ми внезапно се върне?"
любовника: "Ще му извия врата като на пиле!"
мъжът леко си прошепнал: "Куреца ще ми извиеш,аз съм в командировка!!!"...

Мъж се прибира в къщи от командировка по рано от предвиденото да изненада жена си.Но какво да види...жена му му изневерява.За да даде урок на любовника и на жена си.Хваща ги и "оправя и двамата".След време пак отива в командировка пак се връща по рано и пак ги заваря сношавайки се и пак...и двамата :).На следващия път като заминава жена му звъни на любовника...
жената : "Скъпи ела пак,мъжът ми няма да се върне!"
любовника: " Съгурна ли си?"
жената: "да 100%"
любовника: " Е аз тогава за какво да идвам!" 

Мъж се прибира в къщи и какво да види...На спалнята лежи гол любовника на жена му.
мъжът пита жена си...
"Той ли купи телевизора?"
жената: "еми да!"
мъжът: "а колата?
Жената: "еми да!"
мъжът: " е завий го да не настине!!! :)

Надявам се вицовете да ви харесат и да ви изпълнят с усмивки,но тъй като е празник нека песента да бъде поздрав за всички вас съблогъри...:)





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Наистина ми харесаха и върнаха д...
22.04.2011 17:25
Наистина ми харесаха и върнаха доброто ми настроение :))))))))))))
цитирай
2. atinonino - Наистина ми харесаха и върнаха д...
29.04.2011 20:47
karambol5 написа:
Наистина ми харесаха и върнаха доброто ми настроение :))))))))))))

така трябва :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: atinonino
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70890
Постинги: 25
Коментари: 87
Гласове: 238
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930